sâmbătă, 5 decembrie 2009

Rockoon interviu

Multumiri lui Nana care ni la tradus ^_____^
"La acest interviu aici in München, am jucat cu baietii de la An cafe un joc mai aparte. Am furnizat raspunsuri, iar datoria baietilor a fost sa gaseasca raspunsuri adecvate. Dar sa incepem totusi cu jocul clasic de-a intrebarile si raspunsurile...

R: Haideti sa vorbim despre noul vostru mini-album Harajuku Dance Rock. Cum s-a desfasurat aparitia pe piata a acestuia in Japonia si Europa?
Miku: In japonia acest album nu a aparut pe piata.
Teruki: Pentru Europa am pus cap la cap toate single-urile aparute recent in Japonia si am alcatuit acest album.

R: E vorba de un album intreg? (by Nana: ce stupida intrebarea, deja spusese in prima ca e vorba de un MINI-ALBUM, cheese-us)
Miku: Nu, mai degraba un mini-album.
Teruki: De fapt nici nu stim cand a aparut pe piata in Europa.

R: In data de 13 martie, o zi de vineri.
An Cafe: Oooo...

R: Judecand dupa reactia voastra, aceasta zi e si in Japonia una cu ghinion?
Miku: Asa este. Dar eu unul nu cred in superstitia asta.

R: Un initiat in materie de Japonia isi va da seama dupa denumire cam ce il asteapta cand cumpara albumul. Ati spune chiar ca An Cafe a fost format din Harajuku?
An Cafe: Da, s-ar putea spune si asa, intr-un oarecare fel, da.

R: Sigur va vin in gand niste cuvinte cheie, care s-ar potrivi atat muzicii voastre cat si acestui cartier...
Teruki: Muzica noastra este cel putin la fel de individuala ca si Harajuku.
Miku: Si eu sunt de parere ca Harajuku este la fel de deosebit precum este si muzica noastra. Ambele au un caracter propriu unic.

R: Nu doar mini-albumul, ci si DVDul Nyappy Go Around The World a aparut in data de 13 martie
An Cafe: Oooooo...

R: Vorbind despre DVD, e mai degraba vorba de un documentar al turneelor voastre, decat de un singur concert live. De ce v-ati hotarat pentru aceasta varianta?
Teruki: In Japonia deja au aparut multe DVDuri cu spectacole live de-ale noastre. Pentru ca acest ultim turneu a fost unul mondial, am vrut sa le aratam fanilor ce experiente am avut prin lume. Cred ca acesta este punctul principal dat caruia ne-am hotarat in favoarea unui DVD documentar.

R: In ziua de azi este mai greu de a prezenta un interviu mai iesit din comun. Asa ca ne-am gandit la o inversiune a regulilor. Noi o sa va dam raspunsurile si voi veti formula intrebarile.
An cafe: Eeeeeeeeee... (nota redactiei: bineinteles ca am putea renunta la astfel de raspunsuri intr-un interviu, si totusi ne place sa vedem si sa aratam cum pot reactiona formatiile japoneze..)

R: Deci primul rapsuns: An Cafe
Yuuki: In ce formatie canta Atze keyboard? (by Crina: dupa cum spusesem si eu cu ceva timp in urma la more about Yuukiki, stilul lui se aseamana tare cu al unui comic german, Atze Schröder, asa ca Yuuki se foloseste in Germania de acest running gag)
Kanon: In ce formatie se ascund (by Crina: super alegera cuvantului, Kanon!! XD) cei mai hot cinci japonezi?
Miku: Care formatie are singurul japonez cu coama afro in componenta? (*laughter*)
Teruki: Care este formatia care le este cel mai aproape fanilor sai?
Takuya: Care formatie calatoreste mai mult prin lume ca orice alta formatiune japoneza?

R: Mancarea nemteasca
Miku: La ce se bea cel mai bun alcool?
Teruki: Care mancare e cea mai gustoasa cand se ia in considerare atmosfera de la masa? (by Crina: ce aiurea XD, Teruki n-a fost prea creativ)

R: Observ ca intrebarile la ultimul meu rapsuns va vin mai greu. Chiar nu m-as fi asteptat la asta. Mie imi vin pe moment vreo 100 de intrebari. Si pe undeva chiar credeam ca o sa aud si "care e cea mai scarboasa mancare din lume?", Ca doar nu primiti in Japonia servite picioare de porc...
An cafe: *laughter*

R: Prieteni
Takuya: Pe cine as vrea cel mai mult sa am aproape?
Yuuki: Cine ma intelege cel mai bine pe lume?
Kanon: O minge (*laughter* nota redactiei: Kanon ii raspunde aici de fapt lui Yuuki, nu participa la joc)
Teruki: Ce e o adevarata comoara?

R: Vad ca iar suntem intrerupti - programul vostru chiar e foarte plin. Totusi, cateva ultime cuvinte adresate fanilor?
An Cafe: Ar fi minunat sa avem sprijinul vostru si pe viitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu